Būkite su mumis ir būsite geriausi! 8 800 00228

„Profesinės sveikatos specialistas pataria“: Kaip išvengti triukšmo ir dirbti tylesnėje aplinkoje?

Patalpinta: 2021-02-11 15:34:53


SDG komanda  startuoja su nauju projektu TV3 televizijoje! Nuo šiol TV3 televizijos laidoje Sveikata.lt išvysite SDG kuriamą rubriką „Profesinės sveikatos specialistas pataria“. Darbe patiriate stresą, susiduriate su nuotolinio darbo iššūkiais, o gal daug laiko praleidžiate automobilyje? Kiekvieno mėnesio trečią sekmadienį 9:00 val. laidoje Sveikata.lt pristatysime naudingus patarimus, kaip tinkamai pasirūpinti savo sveikata darbe ir po jo.

Europoje dėl triukšmo išsivystęs kurtumas yra viena dažniausiai nustatomų profesinių ligų. Triukšmas neigiamai veikia darbingumą, pažeidžia klausą, sutrikdo miegą, didina stresą ir nelaimingų atsitikimų riziką. Triukšmas darbo vietose dažnai neišvengiamas, tačiau yra įvairių būdų kaip sumažinti jo lygį.

1 patarimas:  darbui kompiuteriu naudokite tyliąją klaviatūrą ir pelę, kurios sukurtos taip, kad skleistų mažiau garso.

2 patarimas: triukšmui sumažinti naudokite specialias, garsus slopinančias ausines. Taip lengviau susikaupsite darbui, o dėl mažesnio foninio triukšmo jausitės darbingesni.

3 patarimas: jei darbo pobūdis leidžia, į skambučius atsiliepkite tik pokalbiams skirtose vietose, o su kolegomis darbus aptarkite ar šnekučiuokitės laisvalaikio zonose.

| 4 patarimas: jeigu nusiėmus ausines vis dar girdite grojamą muziką, ūžimą, vadinasi muzikos klausėtės per garsiai. Dėl per didelio garso lygio  galite jausti galvos skausmą, cypimą ausyse, sumažėjusį darbingumą.

|  5 patarimas: jei dirbate su triukšmingais įrenginiais, naudokite asmenines apsaugos priemones, taip išvengsite klausos nuovargio bei kurtumo. Įprastai darbui skirtos ausinės triukšmo lygį sumažina nuo 25 iki 34 dB, o ausų kamšteliai nuo 27 iki 37 dB

 

Uždaroji akcinė bendrovė SDG - pokalbių ir naudingų reportažų laidos apie sveikatą „Sveikata.lt“ rėmėjai

 

Laidos "Sveikata.lt" Facebook nuoroda į įrašą „Profesinės sveikatos specialistas pataria“: Ergonomikos patarimai vairuojantiems: https://www.facebook.com/Sveikata.lt/videos/221256512957637