Būkite su mumis ir būsite geriausi! 8 800 00228

„Profesinės sveikatos specialistas pataria“: kaip taisyklingai kelti krovinius

Patalpinta: 2022-01-06 11:21:46


SDG  2020 m. rudenį startavo ir jau antrus metus tęsia projektą TV3 televizijoje. Kiekvieno mėnesio trečią šeštadienį 9:00 val.TV3 televizijos laidoje Sveikata.lt išvysite SDG kuriamą rubriką „Profesinės sveikatos specialistas pataria“

Darbe patiriate stresą, susiduriate su nuotolinio darbo iššūkiais, daug laiko praleidžiate automobilyje, norite sužinoti, kaip sumažinti triukšmo lygį ir dirbti tylesnėje aplinkoje? Šiuos ir dar daugiau naudingų patarimų, kaip tinkamai pasirūpinti savo sveikata darbe ir po jo, išgirsite laidoje Sveikata.lt

Europos sąjungoje maždaug trys iš penkių darbuotojų skundžiasi patiriantys negalavimų dėl raumenų ir kaulų sistemos sutrikimų. Dažniausia nugaros skausmų priežastis yra netaisyklingas krovinio kėlimas rankomis.

1 patarimas

Prieš keldami krovinį, įsitikinkite: ar žinote, kur eisite; ar kelyje nėra kliūčių; ar galite tvirtai suimti krovinį, ar jūsų rankos ir krovinys nėra slidūs.

2 patarimas

 Atsistokite taip, kad pėdos būtų ties skirtingais krovinio kraštais, o kūnas – palinkęs virš krovinio. Keldami naudokite kojų raumenis, o ne nugaros,  jei reikia pritūpkite sulenkdami kelius. Pradėję kelti krovinį kojas tiesinkite neskubėdami, ištiesinkite nugarą, įtraukite pilvo raumenis, priglauskite krovinį kuo arčiau kūno. Venkite liemenį pasukti ar palenkti į šoną, jei reikia pasisukti – perstatykite pėdas, o ne sukite liemenį. Galvą laikykite tiesiai. Kelkite ir neškite krovinį žemyn nuleistomis rankomis.

3 patarimas

 Padėkite krovinį lenkdami kelius, bet ne nugarą. Nekelkite krovinio, kuris jums yra per sunkus, jei abejojate savo jėgomis,  prašykite pagalbos.

4 patarimas

 Reguliarai darykite pertraukas, o jų metu atlikite tempimo pratimus.

 

Būkime saugūs ir sveiki!

 

Nuoroda į laidos įrašą TV3 play:  https://play.tv3.lt/clips/sveikatalt-profesines-sveikatos-specialistas-pataria,clip-3717308

Nuoroda į laidos įrašą facebook: https://www.facebook.com/watch/?v=491294528985587