Būkite su mumis ir būsite geriausi! 8 800 00228

„Profesinės sveikatos specialistas pataria“: Kaip pailsėti po darbo?

Patalpinta: 2020-12-02 15:09:55


SDG komanda šį rudenį startuoja su nauju projektu TV3 televizijoje! Nuo šiol TV3 televizijos laidoje Sveikata.lt išvysite SDG kuriamą rubriką „Profesinės sveikatos specialistas pataria“. Darbe patiriate stresą, susiduriate su nuotolinio darbo iššūkiais, o gal daug laiko praleidžiate automobilyje? Kiekvieno mėnesio trečią sekmadienį 9:00 val. laidoje Sveikata.lt pristatysime naudingus patarimus, kaip tinkamai pasirūpinti savo sveikata darbe ir po jo.

SDG - pokalbių ir naudingų reportažų laidos apie sveikatą „Sveikata.lt“ rėmėjai.

Europoje beveik kas trečias darbuotojas patiria stresą. Darbe praleidžiame didelę dalį savo laiko, todėl svarbu žinoti kaip  po darbo dienos tinkamai atsipalaiduoti, sumažinti patiriamą stresą ir išlikti energingiems.

  1. Važiuodami iš darbo klausykite muzikos. Įrodyta, kad džiazas, klasikinė muzika ne tik suteikia gerų emocijų, bet ir mažina kraujo spaudimą, širdies ritmą ir streso lygį.
  2. Po darbo pasivaikščiokite, būkite aktyvūs bent 30 min. Kardio treniruotės tokios kaip vaikščiojimas, bėgimas, plaukimas, šokiai) mažina streso hormonų kiekį, stimuliuoja įvairių smegenyse veikiančių cheminių medžiagų gamybą, o tai užtikrina laimės pojūtį ir padeda atsipalaiduoti.
  3. Išbandykite kvėpavimo praktikas. Gilus kvėpavimas aprūpina organizmą deguonimi, mažina stresą ir nerimą. Tai efektyvus streso valdymo instrumentas.
  4. Naudokite aromaterapines priemones. Eterinių aliejų garinimas, padeda sumažinti psichologinį stresą, nerimą, kraujospūdį. Ypač atpalaiduojančiai veikia levandų eterinis aliejus.
  5. Apsupkite save augalais. Įrodyta, kad buvimas gamtoje ar aplinkoje, kurioje yra augalų veikia mus teigiamai, organizmas aprūpinimas deguonimi, atsipalaiduojame, sumažėja kraujo spaudimas, padidėja produktyvumas.
  6. Pamiegojus padidėja produktyvumas, sumažėja stresas, tačiau miegoti reikėtų ne ilgiau kaip 20 min., kitaip galite neužmigti naktį.
  7. Medituokite, meditacijos suteikiama tyla ir ramybė padeda nuraminti mintis net audringiausiomis dienomis. Nepamirškite, kad meditacija reikalauja praktikos, susikaupimo, tačiau jos nauda džiuginanti.

Laidos "Sveikata.lt" Facebook nuoroda į įrašą „Profesinės sveikatos specialistas pataria“: Ergonomikos patarimai vairuojantiems: https://www.facebook.com/Sveikata.lt/videos/837594423665002

TV3 play nuoroda: https://play.tv3.lt/specialistas-pataria-11191162

Straipsnis: https://sveikata.tv3.lt/straipsnis/specialiste-pataria-ka-daryti-kad-numalsintumete-stresa-5071?category=92