Būkite su mumis ir būsite geriausi! 0 800 00228

Pedagoginių darbuotojų, ugdančių 1-6 klasių mokinius, kvalifikacijos tobulinimo programa (211002080)


Programos apimtis – 49 ak. val.

Ši programa skirta jaunesniojo amžiaus (1 – 6 klasių) mokinius ugdantiems pedagogams ir apima svarbiausias temas: darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktus, teisinius ir psichologinius aspektus dirbant su vaikais, kurie yra agresyvūs, grasina mokytojui ir jį įžeidinėja, ekstremalių situacijų (tarp jų – ir AMOK situacijų*) valdymą, pirmąją pagalbą, pilietiškumo ugdymą ir mokymus emocinei ir psichologinei gerovei.

Besikeičiant mokymo procesams, itin aktualūs skaitmeninių sprendimų pamokose mokymai – jų metu bus mokoma integruoti skaitmenines technologijas ir dirbtinio intelekto sprendimus į pamokų turinio kūrimą, didinant mokinių įsitraukimo lygį, užtikrinant šiuolaikišką ir inovatyvų ugdymą.

Baigę programą pedagogai žinos, kaip ugdymo procesą padaryti įdomesnį ir labiau įtraukiantį, kurti saugią ir sveiką mokymosi aplinką, kaip elgtis ekstremaliosiose ar stresinėse situacijose, siekiant apsaugoti tiek vaikus, tiek save.

 

Eil. Nr.

Tema / modulis

Užsiėmimo trukmė

Būdas

1.

Darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktai:

  1. Lietuvos  ir  ES  teisės  aktai,  reglamentuojantys pedagoginių darbuotojų saugą ir sveikatą;
  2. Teisiniai ir psichologiniai aspektai dirbant su vaikais. Kaip reaguoti ir elgtis, kai susiduriama su vaikų agresija, grasinimais, įžeidimais?

5 akad. val.

Nuotolinis

2.

Pagrindiniai gaisrinės ir civilinės saugos reikalavimai, ekstremalių situacijų valdymas:

  1. Pagrindiniai gaisrinės saugos reikalavimai ir veiksmai gaisro metu;
  2. Pagrindiniai civilinės saugos reikalavimai. Kaip elgtis įvykus ekstremaliajai situacijai?
  3. AMOK situacijos – kaip elgtis ir reaguoti, kad išliktum saugus;
  4. Evakuacijos taisyklės ir tvarka ekstremalių situacijų metu. Psichologiniai aspektai – kaip suvaldyti savo psichologinę būklę, suderinti su veiksmais, ir neperduoti panikos būsenos mokiniams?
  5. Pirmosios pagalbos suteikimas, naudojimasis pirmosios pagalbos vaistinėle.

13 akad. val.

Nuotolinis

3.

Pilietiškumo ugdymas:

  1. Mokinių pilietiškumo ugdymas;
  2. Konstitucijos paskirtis;
  3. Savęs ir visuomenės pažinimas ir tyrinėjimas;
  4. Grėsmės  (kibernetinės,  hibridinės)  demokratinei valstybei – kaip atpažinti ir reaguoti;
  5. Nacionalinio saugumo užtikrinimo būdai.

5 akad. val.

Nuotolinis

4.

Fiziniai, psichologiniai ir organizaciniai pavojai bei jų prevencija.

3 akad. val.

Nuotolinis

5.

Skaitmeniniai sprendimai pamokose:

  1. Pamokų turinio pritaikymas panaudojant skaitmeninį turinį, priemones ir įrankius;
  2. Dirbtinio intelekto panaudojimas pamokose.

6 akad. val (3 val. teorijos, 2 val. praktikos, 1 val. savarankiško darbo)

Mišrus

6.

Emocinė, psichologinė ir fizinė gerovė:

  1. Konfliktų priežastys ir sprendimo modeliai;
  2. Streso valdymas: streso šaltiniai ir strategijos jo mažinimui;
  3. Perdegimo požymiai, priežastys ir prevencija;
  4. Laiko planavimo svarba ir technikos;
  5. Smurto ir priekabiavimo darbe prevencija.
  6. Darbas su gabiais mokiniais: kaip motyvuoti gabius mokinius, kuriems trūksta pasitikėjimo savimi.

12 akad. val.    (6 val. teorijos, 6 val. savarankiško darbo)

Nuotolinis

7.

Darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimai, organizuojant mokinių turizmo renginius:

  1. Vaikų turizmo renginių organizavimo bendrieji principai. Programų ruošimas, metodika.
  2. Turizmo renginių organizavimo tvarka švietimo įstaigose, ją reglamentuojantys teisės aktai.
  3. Saugaus eismo taisyklės (pėsčiųjų pareigos, reikalavimai vykstant su dviračiais).
  4. Bendrieji saugos ir sveikatos reikalavimai maudykloms. Higienos normos ir reikalavimai maudykloms  ir  poilsio  organizavimui  prie  vandens šaltinių.

5 akad. val.

Nuotolinis

 

* AMOK situacijos – netikėtų nevaldomo smurto proveržių situacija, dažniausiai vieno asmens iš anksto planuotas atvejis, kurio metu antpuoliai organizuojami viešose vietose, siekiant kuo daugiau žalos naudojant mirtiną smurtą.

Atgal